Klachteninformatie
Klachten voor consumenten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen midden het invullen van ons contactformulier op https://www.goedkopewphosting.nl/stel-ons-je-vraag/ . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten (niet voor bedrijven) in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Klachten voor bedrijven
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen midden het invullen van ons contactformulier op https://www.goedkopewphosting.nl/stel-ons-je-vraag/ .